W marcu 1990 roku rozpoczęto
sprzedaż wersji Fiesta Turbo wyposażonej w
turbodoładowany silnik benzynowy 1,6 dm3 o wielopunktowym wtrysku
paliwa i mocy 96 kW (134 KM). Zewnętrznie Fiesta
Turbo różniła się od wersji XR2i wlotami
powietrza na pokrywie przedziału silnika oraz
zastosowaniem obręczy kół o średnicy 14”.
Wewnętrznie wyposażono ją seryjnie w siedzenia
przednie Recaro, koło kierownicy o trzech ramionach
i dzwignię zmiany biegów pokrytą skórą.
W kwietniu
1992 r. wersja Fiesta Turbo zastąpiono wersją XR2i
wyposażoną w nowy szesnastozaworowy silnik benzynowy
1,8 dm3 o mocy 93 kW (130 KM)
współpracujący z pięciobiegową mechaniczną
skrzynią przekładniową nowego typu.
|
|